Fraai, van binnen en buiten en ideale ligging. Stelt toch wat teleur. Erg onpersoonlijk door afwezigheid van een gastheer of -vrouw. Er is geen zichtbare aanspreekbare leiding. De receptie wist niet waarom de hoofdlift de hele week buiten functie was. De personeelslift had te weinig capaciteit en bracht het hotel en personeel in de problemen. Een postzegel voor gasten? Neen. Een lijstje met goede restaurants in de buurt klaarleggen voor gasten? Neen. Je voelt niet dat iemand hart voor de zaak heeft.
De hoofdlift in de hal buiten functie zonder zicht op reparatie, maakt geen goede indruk. Schaamteloos slecht zijn de faciliteiten voor het schoonmaakpersoneel. Genant om te zien. Het continentale ontbijt kan beter. Goede croissants, maar slechte waterige koffie en ontbrekende yoghert. De lobby, hoe fraai ook, is ongezellig. Waarom geen leestafel met wat weekbladen en kranten? Op de website van het hotel staat: "We are a 4th generation family-run hotel, one of the last independent family-owned and operated hotels in London." Van het gezellige persoonlijke familiehotel concept is echter niets te merken.