Hieronder vindt u een overzicht met de veelgestelde vragen per categorie. Kies een Categorie, kies vervolgens een onderwerp en u ziet het antwoord op uw vraag.
Om aan de wensen van alle reizigers tegemoet te komen, bieden bijna alle luchtvaartmaatschappijen verschillende mogelijkheden aan om in te checken:
Internet Check-in: Snel en eenvoudig inchecken via de website van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij vanaf 48 / 30 of 24 uur tot ca. 1 uur voor vertrek van uw vlucht. U print zelf uw eigen instapkaart en kunt uw bagage voor vertrek eenvoudig inchecken bij het afgiftepunt op de luchthaven. Werkwijze: Ga naar de websitevan de luchtvaartmaatschappij. Hier kiest u voor 'inchecken'.
Op het Electronische ticket welke u bij uw reisbescheiden kunt terugvinden, staat het 'E-Ticketnumber'. Dit nummer vult u in op de website.
Selfservice check-in:
Door gebruik te maken van de handige incheckautomaten op de luchthaven Schiphol kunt u de wachtrijen omzeilen. U voert uw paspoort of E-Ticketnumber in en kunt dan binnen enkele tellen uw stoel selecteren en met uw boarding pass doorlopen naar de gate.
Business Class check-in: zijn speciaal gereserveerd voor alle Business Class passagiers. Voor een snelle en persoonlijke service kunt u gebruikmaken van deze Business Class incheckbalies of van de incheckautomaten. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is het mogelijk om ook de terugreis on-line in te checken, raadpleeg de desbetreffende website van de luchtvaartmaatschappij airlines of download de app van de luchtvaartmaatschappij waar u mee reist.
Indien u in bovenstaand overzicht geen antwoord op uw vraag heeft gevonden, dan kunt u per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen